media.news.imagealternatetextformat

טבעות אירוסין מעוצבות - המדריך המלא

Tuesday, 09 November 2021

אין אירוע מרגש ומופלא יותר מהצעת נישואין ותקופת האירוסין. טבעת אירוסין מעוצבת מסמלת התחלה חדשה של חיים משותפים, ולכן כדאי להשקיע בטבעת עד הסוף. בימינו קיימות טבעות אירוסין שונות ומגוונות שמאפשרות לכם להפיק את המקסימום. חלקן טבעות אירוסין עדינות בעיצוב מחושב, ואחרות טבעות אירוסין בולטות ונוצצות יותר. אז אם את מעוניינים לשדרג את גורם ההפתעה, יש לשקול בזהירות רבה איזו טבעת אירוסין כדאי לקנות. אחרי הכול, טבעת אירוסין אחת יכולה להעיד על אהבה ללא גבולות. כי ברגע שתרכשו לכלה המיועדת את הטבעת היוקרתית ביותר שרק הצלחתם לחשוב עליה, תשמחו אותה יותר מכל. היא תוכל להשוויץ בטבעת לאורך כל הדרך, עד לחתונתכם המאושרת.

טבעות אירוסין – אז איך כל זה התחיל בעצם?  

לפני שנצלול לעולמן של טבעות אירוסין מעוצבות או קלאסיות, נתייחס תחילה לשאלה איך כל העניין הזה של הטבעות התחיל בעצם, או במילים אחרות – כיצד הפכו טבעות האירוסין לסמל לחתונה ולתחילת דרך חדשה?

רבים מאמינים כי הראשונים להתחיל במנהג של הענקת טבעות האירוסין היו המצרים הקדמונים, בעוד ממשיכי דרכם היו היוונים. עם זאת, השימוש בטבעות לצורך אירוסין תועד יותר ברומא העתיקה. בימים אלה נהגו לתת לאישה שתי טבעות. טבעת אחת הייתה טבעת יוקרתית מזהב שהאישה שמרה לאירועים מיוחד. הטבעת השנייה הייתה עשויה מברזל, ואותה הייתה האישה עונדת בכל יום, גם בעת שעשתה את עבודות הבית. ככל שהתקדמו עם השנים, יותר נשים ענדו דווקא את טבעות הזהב. כבר אז טבעות אירוסין יוקרתיות שהיו עשויות מזהב היו סמל למעמד גבוה. אבל אט אט גם שאר האזרחים הרומאיים החלו לענוד טבעות מזהב.

אז האם יש לנו תיעוד היסטורי ראשוני לענידת טבעת אירוסין? בהחלט כן. התיעוד הנמצא הוא משנת 1477. באותה התקופה הארכידוקס מקסימיליאן מאוסטריה הציע נישואין לדוכסית בורגונדי מארי בעזרת טבעת יהלום. הוא אולי לא ידע זאת, אך הארכידוכס יצר טרנד חדש לתקופה זו, כי מאז ההצעה שלו, רבים מבין המעמד הגבוה החלו להציע נישואין לאהובות באמצעות טבעות המעוטרות ביהלום. בטבעות האירוסין המשיכו להשתמש גם בתקופת ההשכלה והן סימלו את אות האהבה בין בני הזוג, אם כי לא בהכרח בתור הצהרה רישמית על נישואין ועל המשך חיים משותפים.

השימוש ביהלומים הלך והתרחב לאורך השנים, ובשנת 1866 גילו יהלומים בדרום אפריקה והחלו לפעול כדי להשיג אותם ולשווק אותם. היהלומים עיטרו, בין השאר, את טבעות האירוסין. בתחילה רק בני אצולה יכלו להרשות לעצמם לרכוש טבעות אלה, אך עם חלוף השנים אזרחים מן השורה קנו טבעות יהלומים.

בסיום מלחמת העולם הראשונה ובתקופת השפל הגדול של ארצות הברית ירד קרנן של טבעות היהלומים. ב- 1938, על מנת להציל את מצבם של היהלומים החל תאגיד היהלומים דה-בירס האמריקני לפעול למען שיווקם. תחת הסלוגן "היהלומים הם לנצח", שיווקו בחברה את היהלומים כאבן חן היחידה המתאימה לטבעות אירוסין, והם אף הצליחו בכך, אם כי הצלחה זו נמשכה על פני כמה שנים, עד כי ב-1990 כשמונים אחוזים מטבעות האירוסין אשר נמכרו היו טבעות משובצות ביהלום.

ומה אומרים ביהדות בעניין טבעות הנישואין והאירוסין? באופן כללי, לא חלה חובה מבחינת ההלכה להעניק טבעות אירוסין, אך יש חובה להעניק טבעת מתחת לחופה. עם זאת, היום רבים נוהגים גם בארץ להעניק טבעות אירוסין בעת הצעת נישואין. מסיבה זו, ניתן להבחין בנשים רבות המתפארות בטבעת הנישואין שלהן בפייסבוק ובכלל הרשתות החברתיות לאחר ההצעה המרגשת. והן צודקות, בהחלט יש במה להתגאות.

אם נסכם עד כאן, ראינו את ההיסטוריה הארוכה למדיי של טבעת האירוסין. בימינו ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין מעוצבות, טבעות אירוסין 1 קראט ועוד. חשוב להבין כי הטבעת מתאימה לא רק לאירוע האירוסין ואפילו החתונה, אלא גם לכל אירוע אחר. ברגע שאתם קונים טבעת לארוסה שלכם, היא תלך עמה בגאון לכל מקום ותחשוב עליכם על כל צעד ושעל. כי בסופו של דבר הטבעת היא זו שקושרת את בני הזוג יחדיו.

מדוע חשוב כל כך להשקיע בטבעת מעוצבת?  

לפני שנעבור לדבר על טבעות אירוסין קלאסיות או עדינות, נעסוק תחילה בשאלה מדוע בכלל אנו צריכים להשקיע בטבעת יקרה? ובכן, כל מי שהציע אי פעם נישואין יודע שלא מדובר בסתם טבעת.

זוגות רבים שומרים על טבעת האירוסין שלהם מכל משמר גם שנים אחרי החתונה, לזכר אותו האירוע. האירוסין הוא אירוע מרגש שאין דומה לו. מדובר בהתחלה חדשה בחייו של הזוג, התחלה משמחת ורוויית הפתעות. מעבר לכך, טבעת אירוסין מעידה על מעמד כלכלי מבוסס. כך שכל מי שרוצה להציע נישואין כמו שצריך, צריך להשקיע בטבעת מעוצבת בעיצוב אישי, על מנת שהכלה המיועדת תסתובב בגאווה עם הטבעת על היד. וכמובן, טבעת קטנה, יוקרתית ומעוצבת היא עדות לאהבה גדולה יותר. כך שכדי להפתיע את הארוסה הטרייה כמו שצריך, אין כמו למצוא את הטבעת שתתאים לאצבע שלה בדיוק.

נוסף על כך, לטבעת יש משמעות סימלית יותר. טבעת מעוצבת היא דרך טובה ויפהפייה להתחיל התחלה חדשה. כולנו יודעים שלא קל לפתח זוגיות טובה ובריאה. אך ברגע שיודעים שזה הצעד הנכון שיש לעשות, אין ספק שאנו מוכנים להשקיע את כל כולנו, וזה מתחיל בטבעת. בין אם מדובר בטבעת זהב צהוב המשובצת ביהלום יוקרתי ובין אם מדובר בטבעת מזהב לבן המשובצת בכמה יהלומים קטנים עם יהלום מרכזי אחד באמצע, היא מסמלת טוהר והתחלה חדשה. כי לפעמים מדובר בתחילת פרק חדש בחיים אחרי מערכות יחסים כושלות, ולעתים אף גירושין. הטבעת מאפשרת להתגבר על העבר ולהתחיל בטוב, עם עיצוב מרהיב שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

איפה בוחרים טבעות אירוסין מעוצבות?

לאחר שהבחנו בחשיבותה של טבעת האירוסין, יש צורך למצוא מקום ולבחור בו את הטבעת המתאימה ביותר. כאשר אתם בוחרים מקום לרכישת הטבעת, חשוב לבדוק כמה דברים. האם מדובר במקום מורשה, האם יש לו ניסיון במכירת תכשיטים וכמובן אילו תכשיטים הוא מציע. כמובן, חשוב לבחון את המחירים. טבעת אירוסין אינה זולה מלכתחילה, ועדיין יש טבעות יקרות יותר ואחרות יקרות פחות. חשוב לבחון היטב את הצעת המחיר שאתם מקבלים במטרה למצוא את הטבעת המתאימה ביותר.

מחפשים מקום טוב לרכוש בו את טבעת האירוסין? אצלנו תמצאו מבחר עשיר של טבעות אירוסין ברמה הגבוה ביותר. אצלנו באתר תוכלו להתרשם ממגוון רחב של טבעות איכותיות וייחודיות ולבחור את הטבעת המתאימה ביותר. מדובר בחברה מוכרת ואמינה הפועלת במשך שנים רבות. בחברתנו עומדים יהלומנים מקצועיים שמשקיעים בכל תכשיט, בייחוד כאשר מדובר בטבעות אירוסין מעוצבות. כך שאם רוצים ללכת על בטוח, כדאי להיכנס לאתר ולהתרשם מהמגוון הרחב של הטבעות הנמצאות בו. האתר מעוצב, נוח וידידותי למשתמש. הוא מחולק לקטגוריות, ותוכלו למצוא את הטבעת שאתם מחפשים בקלות רבה. מצאתם את הטבעת המתאימה? נהדר! ניתן לשלם עבור הטבעת בשיא הנוחות וב-12 תשלומים. כך שאתם יכולים לבחור את הטבעת המתאימה ביותר בראש שקט.

מעבר לכך, אנו מציעים לא רק טבעות אירוסין, אלא גם מגוון רחב של תכשיטים מכל הסוגים. אם לצד טבעת האירוסין, שכבודה במקומה מונח, אתם רוצים להפתיע את האהובה בעגילים תואמים, שרשרת או צמיד, אתם יכולים בהחלט לעשות זאת. התכשיטים כוללים מגוון רחב של סטים ייחודיים מזהב צהוב או לבן לפי בחירה. ויש גם אבני חן משובצות וביניהן לא רק יהלומים, אלא גם אבני ספיר. אלה הולכות טוב יחד עם הזהב הלבן. לצד התכשיטים לנשים, יש גם גם תכשיטים לגברים כמו שרשרת של מגן דוד העשויה מזהב צהוב, צמידים, טבעת העשויה מיהלומים שחורים ועוד. כל מה שיש לעשות כדי לבחור את התכשיט שמדבר אליכם יותר מכל הוא להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מכל מה שיש לו להציע.

אמנם לא צריך באמת סיבה כדי לקנות לה שרשרת או להעניק לו צמיד לגבר שבגברים, ועדיין אספנו לכם כמה הזדמנויות מהחיים שבהן כדאי לרכוש תכשיט איכותי ויוקרתי כדי לשמח את הצד השני:

  • יום הולדת – היום המיוחד הזה שנחוג פעם בשנה הוא היום המושלם להעניק תכשיט איכותי ויוקרתי. אתה יכול להפתיע אותה עם סט של שרשרת ועגילים נוצצים, ואילו את יכולה להעניק לו שרשרת איכותית של מגן דוד.
  • יום נישואין – זוכר את טבעת האירוסין שנתת לה אי שם כאשר התחתנתם? ובכן, הפעם לא כדאי לך לשכוח את יום הנישואין. הענק לה טבעת מעוצבת, שרשרת או כל דבר אחר. היא תשמח לקבל את התכשיט המיועד רק לה.
  • מתנה אחרי אירוע מרגש שקרה – זה יכול להיות אירוע פרטי שלכם או הצלחה מסחררת כלשהי כמו מעבר מבחן קשה במיוחד או הצלחה במשימה מורכבת.
  • הפתעה לאחר החלמה - לא נעים להיות חולים, בייחוד אם מדובר בתקופה ארוכה יחסית. אבל אחרי שמחלימים, אין שמחה גדולה מזו. אפשר לחגוג את ההחלמה עם מתנה קטנה המעידה על אהבה גדולה – הלוא היא הטבעת.
  • להביע רגשות – באמצעות תכשיטים יקרים ומשמעותיים ניתן להביע רגשות שונים כמו הצטערות ובקשת סליחה, הבעת מחילה, הכרת תודה ועוד.

כל מה שתמיד רציתם לדעת על היהלום של הטבעת

היהלום מקשט באופן טבעי כל טבעת אירוסין, כאילו הוא מגיע איתה ונועד להיות איתה יותר מתמיד. ישנן טבעות אירוסין חלקות וללא תכשיטים, אבל אם אתם רוצים להפתיע בהצעת נישואין מרגשת ומרתקת, טבעת יהלום היא מה שאתם צריכים. לא משנה אם דובר בטבעת מזהב צהוב או טבעת מזהב לבן, היהלום הוא הדובדבן שבקצפת. כאשר בוחרים טבעת יהלום יש צורך לוודא שבוצעה בדיקת איכות של היהלום על ידי החברה. בדיקה קטנה זו מאפשרת לכם לבחור יהלום באיכות גבוהה. עם רכישת טבעת היהלום, חשוב לקבל גם תעודה ובה המפרט של הטבעת.

מעבר לכך, מומלץ להכיר קצת את סוגי היהלומים הקיימים. היהלומים נבדלים אלה מאלה מבחינת עיצוב, צורת החיתוך, גודל, חספוס, מרקם ועוד. אז בואו נכיר קצת את היהלומים מקרוב:

  • היהלומים העגולים – אפשר לראות אותם הרבה על גבי טבעות. יהלום עגול הוא בעל 57 ליטושים, וזוהי הצורה הנפוצה יותר בקרב תכשיטים באשר הם. היהלום העגול משתלב עם כל עיצוב, וכל מי שמעוניין לרכוש לאהובתו טבעת אירוסין מעוצבת ואיכותית, יכול ללכת על הצורה העגלגלה של היהלום. כי ברגע שהארוסה עונדת את הטבעת על אצבעה, אין אדם שאינו מבחין בטבעת. צורתו העגולה של היהלום מתאימה לכל מי שאוהבת שלמות ושהיא פרפקציוניסטית מטבעה.
  • יהלום קושין – זהו יהלום בצורת מלבן, וגם הוא הפך לנפוץ למדיי בשנים האחרונות. מדובר ביהלום אופנתי במיוחד שכל אישה תשמח לענוד. הצורה המלבנית של היהלום מתאימה לנשים בעלות טעם מיוחד בתכשיטים. אמת, לא כל אחת אוהבת את צורת המלבן, אבל מי שכבר מתחברת על צורה כזו לא מוכנה לוותר עליה, ואין משהו שישמח אותה יותר מטבעת שהיהלום שלה הוא בצורת מלבן.
  • יהלום הנסיכה (פרינסס) – ולא לחינם הוא נקרא כך, כי כל מי שעונדת יהלום כזה מרגישה כמו נסיכה אמיתית. יהלום הנסיכה שייך למשפחת היהלומים המרובעים. חיתוך היהלום המיוחד הזה מתבצע בעזרת טכניקה חדשנית שנועדה להסיר את הפגמים של היהלום, ואף יותר מזה. טכנולוגיית החיתוך שלו מאפשר ליהלום להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת.
  • יהלום שצורתו לב – אין יהלום מתאים יותר להצעת נישואין מרגשת יותר מיהלום בצורת לב. כך שאם אתם זוג רומנטי, סביר להניח שתתחברו במיוחד ליהלום הזה. היהלום עובר כ-58 ליטושים, והוא באמת מופיע בצורת לב. עובדה מעניינת היא שכאשר הכינו את היהלום הזה בפעמים הראשונות, צורת הלב לא הייתה שיקול של רומנטיקה, אלא שיקול פרקטי יותר. המטרה הייתה לחתוך כמה שפחות מן היהלום, ולהשאיר אותו ייחודי. ועדיין, השיקולים הפרקטיים האלה בייצור היהלום הובילו לשילוב מיוחד שאין באף מקום אחר. יהלום בצורת לב הוא באמת ייחודי, וכל מי שרואה טבעת יהלומים כיהלום בצורת לב עומד במרכזה, אינה מוכנה לוותר על הפריט המרהיב.
  • יהלום בצורת טיפה או אגס – כל מי שמחפש טבעת יהלום עדינה, לא יוכל להתעלם מן הצורה הייחודית של היהלום בעל צורת הטיפה. למעשה, יש כאלה שרואים בו טיפה אבל אחרים חושבים שזהו אגס. הצורה הייחודית הזו מעוררת את הדימיון, וגם כמה ויכוחים בריאים. טבעת בצורת טיפה עדינה (או אגס עסיסי, אם תרצו), מעניקה לאישה את הביטחון עצמי שלה. לא משנה אם האישה רואה אגס או טיפה, בסופו של דבר הצורה הייחודית של היהלום הזה תחבר אותה אל הטבע. ומי אמר שהטבע אינו יכול להיות יוקרתי?
  • יהלום בצורת משולש – מדובר בחיתוך מעניין ומקורי, יהלום בצורת משולש. אם אתם מעוניינים להעניק לבת הזוג טבעת יהלום ייחודית שעוד לא נראתה כמותה, זה היהלום שלכם. יהלום בצורת משולש מתאים לכל מי שאוהבת צורות הנדסיות, כן גם כשמדובר בתכשיטים.
  • היהלום הקורן – או באנגלית – יהלום Radiant. היהלום מיוצר בטכניקת חיתוך ייחודית שגורמת ליהלומים להיות נוצצים ובוהקים. יהלום זה מתאים לבעלי טעם צעיר יותר בתכשיטים. הטכניקה הזו של ייצור יהלומים יוצרת חיות בקרב היהלום. כל מי שמסתובבת עם טבעת שבה משובץ יהלום כזה זוכה למחמאות עד בלי סוף, שכן כולם מבינים שליהלום הקטן הזה יש חיים מופלאים משלו.

איך קובעים את מחירו של הזהב?  

לאחר שדיברנו רבות על היהלומים, איננו יכולים שלא לדבר על החומר המרכיב את הטבעת, הלוא הוא הזהב. ישנם כמה גורמים הקובעים את מחירו של הזהב. כאשר מדברים על מחיר הגרם בתמורה לזהב, נקבע המחיר בתמורה לסכום שבו רוכשים את הזהב, ואותו זהב משמש בסופו של דבר גם לייצור תכשיטים.

מחיר הזהב נקבע באמצעות המסחר. כשם שבבורסה ברחבי העולם סוחרים במניות או באגרות חוב ממשלתיות, מסחר מורכב וגדול מתנהל גם בכל מה שקשור לזהב. כדי למדוד את שוויו של הזהב, משתמשים ביחידת מידה אשר נקראת "אונקיה", שהיא למעשה מעט יותר מ-30 גרם. בין אם מתקיימת קנייה של זהב ובין אם מכירתו, יש צורך לדעת ברגע נתון כמה עולה, על מנת לבחון מהי עלותה של כל העסקה. כשכל אחדמהצדדים יודע בדיוק רב מהי עלות עסקת זהב, הוא יכול לבצע את השיקולים שלו. ולמצפות מראש את הרווחים. מעבר לכך, כשמחשבים את מחירו של הזהב, יש צורך להתייחס לטובה הזהב, כלומר לקראט. זהב איכותי יותר יהיה זהב בעל ערך קראט גבוה.

יהלום, היסטוריה, מיסטיקה ומה שביניהם  

היהלום בעל יופי ייחודי, ולכן הוא משתלב עם העיצוב של טבעת האירוסין בקלות רבה כל כך. אך זה עוד לא הכול. ליהלום היסטוריה ארוכה יותר מזו שאנחנו מדמיינים לעצמנו. בתור אבן חן לכל דבר ועניין, לפי היהדות משייכים את היהלום לשבט זבולון, אותו שבט שהיה ידוע באנשיו יורדי הים שעזרו לאחיהם משבט יששכר להתפרנס, ואלה בתמורה למדו תורה. ואכן, אפשר לקשר די בקלות את היהלום עם הים, הוא משתלב עם הרוגע והשלווה שלו. היהלום הוא גם אבן החן של ילידי חודש אפריל.

ממצאים אריכאולוגיים שונים מראים כי היהלומים היו ידועים בהודו לפני כ-5,000 שנה. רק שבתקופה זו עדיין לא העריכו נכונה את שווים של היהלומים, וערכם עלה רק בתקופת ימי הביניים. לאורך השנים היהלומים התגלו בכמה מדינות. לדוגמה, במאה ה-18 התגלו היהלומים בברזיל. אפריקה התגלתה כיצואנית יהלומים גדולה מאוד החל מהמאה ה-19 ועד היום, וגם באוסטרליה התגלו היהלומים בשנות ה-70 של המאה ה-20.

רבים התייחסו לא רק ליופי היהלום, אלא גם לתכונות החוזק שלו. לדוגמה, היוונים הקדמונים כינו את היהלום "בלתי מנוצח", והם אף האמינו שהיהלומים נועדו לחיזוק שרירי הלוחמים לפני שהם יוצאים אל הקרב.

אם נדבר קצת על מיסטיקה והעולם הרוחני, הרי שליהלום מיוחסות תכונות חיוביות של ריפוי. היהלומים גם נועדו לייצג את האמת, בזכות החוזק הבלתי מתפשר שלהם והיכולת שלהם לפתוח דלתות של הלב. יש המאמינים כי היהלום משפר את החיים באופן פלאי, וגורם לשגשוג, מביא לאהבה ופרנסה. אם רק נפתח את לבנו, נגלה מה רב כוחו של היהלום.

ממה עשוי היהלום?  

תהיתם פעם מה מרכיב את היהלום באמת? ובכן, היהלום מורכב מפחמן C. שרשראות של פחמן C נקשרות זו לזו יחד וכך יוצרות את תכונתו החזקה כל כך של היהלום. באופן כללי, היהלום הוא שקף בצורתו הטבעית, ותכונה זו מאפשרת לו להשתלב להפליא בתוך טבעות האירוסין. אבל לפעמים קיימים זיהומים שונים וניתן להבחין ביהלומים בצבעי ורוד, ירוק, כתום, צהוב ועוד. היהלום גם גורם לשבירת קרני האור, ומכאן מגיע הברק המפורסם שלו שכה אהוב על כולנו. מסיבה זו יהלום אמיתי מסוגל לשדרג כל תכשיט באשר הוא.

טבעת מזהב צהוב או לבן?  

אחת ההתלבטויות הגדולות יותר שנתקלים בה כאשר מחפשים לקנות טבעת אירוסין היא האם לרכוש טבעת מזהב צהוב או זהב לבן. גם ממבט ראשון, מבלי להתעמק יותר מדיי עדיין, ניתן לראות את ההבדלים הבולטים שבין שני סוגי הזהב. הזהב הצהוב מגיע בצבע הזהב הקלאסי שאנו מכירים. הוא בוהק כשמש ומקשט את ידה של כל אישה. טבעת מזהב צהוב היא בולטת וססגונית ואי אפשר להתעלם ממנה. הזהב הלבן, לעומת חברו הזהב הצהוב, הוא זנב עדין יותר בצבע לבן-כסוף. זהב זה משתלב להפליא עם יהלומים ואבני חן אחרות דוגמת אבני ספיר.

אז מה ההבדל באמת בין זהב לבן לצהוב? ובכן, ניתן להבדיל בקלות בין שני סוגי הזהב האלה בזכות הסגסוגות המרכיבות אותן. הסגסוגות המרכיבות את הזהב הצהוב הן בעיקר נחושת, כסף או אבץ. את הזהב הלבן מרכיבות מתכות כסופות כמו ניקל או פלטינה. יש אנשים שחושבים בטעות כי זהב לבן הוא פחות איכותי, אך טעות בידם. מה שקובע את איכות הזהב הוא לא הצבע שלו, אלא אחוז הזהב הספציפי שהוא מכיל. לדוגמה, אם יש בידכם טבעת אירוסים בשווי של 14 קראט, הרי שהיא כוללת כ-60 אחוז זהב. ואם אתם מחזיקים ביד טבעת של 18 קראט, סימן שאחוז תרכובת הזהב שלה מגיע לכ-75 אחוזים, ועל כן היא נחשבת ליקרה יותר.

מה עוד כדאי לדעת על הזהב?   

בדומה ליהלום, גם לזהב ייחסו בעבר תכונות מיסטיות ותכונות מרפא לרוב. בעבר האמינו שלזהב יש אנרגיות מיוחדות ואף הניחו על פצע פתוח זהב בכמות של 24 קראט, שהוא זהב טהור. תפקידו של הזהב הוא להקרין את האנרגיה והאור ועל ידי כך גם לרפא את הפצע.

עד היום ישנם אזורים מסוימים בהודו שבהם מאמינים כי אם שמים טבעת מזהב על זרת יד שמאל, הזהב גורם לריפוי ורידים בולטים. נוסף על כך, הזהב נחשב לחומר שיכול להגביר את האנרגיה ולשפר את זרימת הדם.

עד כה מדובר בהשערות ובמיסטיקה, אבל למעשה בשנות ה-70 של המאה ה-20 שימש הזהב גם ברפואה המודרנית. ישנם מחקרים שאף מראים כי כאשר מחדירים חלקיקים של זהב לתרופות כימותרפיות שנועדו לטפל בסרטן, עוזרים למעשה לגוף האדם להתמודד עם המחלה. מעבר לכך, כבר במשך שנים רבות משמש הזהב כחלק מרפואת השיניים.

להכיר את סוגי הטבעות הקיימים  

טבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות מגיעות בשלל צבעים ועיצובים. כדאי להכיר את סוגי הטבעות הבולטים יותר, על מנת לדעת מה לבחור.

טבעות אירוסין מעוצבות  

רוצים שהיא תגיד "כן" להצעת הנישואין שלכם? טבעות אירוסין בעיצוב אישי הן הבחירה המתאימה ביותר. טבעות אירוסין בעיצוב אישי הן לא טבעות רגילות. מדובר בטבעות מיוחדות ואיכותיות שמעניקות לאישה תחושה שהיא האחת והיחידה במינה. כאשר היהלומנים והתכשיטנים עובדים על הטבעת, הם חושבים על כל פרט ופרט, כך שהטבעת תצא במיטבה. קבלו כמה דוגמאות לטבעות בעיצוב אישי, טבעות שלא דומות אחת לשנייה ואשר גורמות לכל אישה להיראות יפה ומיוחדת:

*טבעת אירוסין ג'ני.

טבעת העשויה מזהב צהוב, משובצת ביהלומים קטנים ובמרכז ישנו יהלום גדול אחד. מדובר בטבעת איכותית במשקל של 0.40 קראט, והיא גורמת לכל מי שעונדת אותה להרגיש כמו מלכה.

*טבעת אירוסין פורטו.

טבעת העשויה מזהב לבן או צהוב לפי הבחירה. מדובר בטבעת חלקה שבמרכזה ישנו יהלום גדול אחד.

*טבעת אירוסין מרין.

טבעת יוקרתית עם יהלום מעוצב בעיצוב מיוחד שאין לאף אחת אחרת.  

*טבעת אירוסין ונוס.

טבעת זו מיועדת ללא ספק לנשים שאוהבות לבלוט, שכן אי אפשר להתעלם מן הטבעת כאשר האישה עונדת אותה על ידה. זוהי טבעת המשובצת בהרבה יהלומים קטנים, כאשר במרכזה נמצא יהלום גדול אחד. לטבעת יש אפקט מושלם על כולם, בייחוד אם בוחרים בזהב צהוב.

*טבעת אירוסין ריי.

לטבעת זו יש עיצוב מיוחד של מעין כתר מפותל של יהלומים, כאשר במרכזן עומד יהלום גדול אחד. אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת לאישה המיוחדת של חייכם, זוהי בהחלט טבעת אירוסין יוקרתית ומעוצבת שלא ניתן לוותר עליה.

טבעות אירוסין יוקרתיות  

עומדים להציע נישואין? טבעות אירוסין יוקרתיות הן מבין הטבעות הנפוצות ביותר שאפשר להכיר. בין אם מדובר בטבעת אירוסין העשויה מזהב צהוב, ובין אם מדובר בטבעת אירוסין מזהב לבן, אתם תשיגו את היוקרה האמיתית אם תשכילו לרכוש טבעות אירוסין יוקרתיות במקום המתאים לכך. האתר שלנו הוא המקום המושלם לרכישת הטבעות, אך חשוב לבחור את הטבעת המתאימה ביותר. ללא ספק, הטבעות הבולטות שפשוט זועקות יוקרה הן הטבעות העשויות מזהב צהוב. מדובר בטבעות המתאימות לנשים שאוהבות לבלוט, ואם אתם עומדים להציע נישואין לאישה כזו, כדאי ללכת על בטוח ולהזמין עבורה את הטבעת.

מעבר לכך, רכישת טבעות אירוסין המשדרות יוקרה היא אמנם אינה זולה, אך משתלמת בסופו של דבר. אנו מציעים לכם לרכוש טבעות בסכומים הוגנים יחסית לסוג הטבעת וליוקרה שלה, וגם בתשלומים נוחים (בדרך כלל עד 12 תשלומים). וכמובן, כאשר מדובר בהצעת נישואין לארוסתכן, אתם פשוט לא יכולים להתפשר על פחות מכך. רוצים דוגמאות לטבעות יוקרתיות העשויות מזהב צהוב? בבקשה:

  1. אגוסטינה – טבעת בעלת חזות מרשימה, עשויה מזהב צהוב עם יהלום גדול באמצע. מסביב לטבעת זו משובצים 88 יהלומים קטנים יותר היוצרים את האפקט המושלם.
  2. ליידי סטונהרט – הטבעת כוללת ליטוש יהלום מסוג פרינסס, כאשר לצידו משובצים 68 יהלומים. והיא אכן מתאימה לנסיכות אמיתיות.
  3. דיאנריס – טבעת בסגנון וינטאג' השייכת יותר לקטגוריית טבעות אירוסין קלאסיות שעליהן נדבר עוד מעט. מדובר בטבעת מרשימה שכל אנינת טעם תשמח לקבל.
  4. קריסטין – טבעת יהלום המלוטש בסגנון אמרלד. זהו היהלום היחיד המשובץ בטבעת זו, אך הוא מרשים ואיכותי. הטבעת היוקרתית הזו מעידה בהחלט על אהבה גדולה לבת הזוג.
  5. לאגרטה – טבעת משובצת ביהלום אובלי מרשים עם 30 יהלומים קטנים ואיכותיים.

טבעות אירוסין קלאסיות  

יש אנשים שאוהבים טבעות אירוסין קלאסיות בסגנון של פעם. למעשה, לטבעות כאלה יש כמה סגנונות. הראשון הוא טבעות חלקות שנראות טבעיות כל כך על גבי האצבע, אבל זה עוד לא הכול. ישנם גם יהלומים בסגנון קלאסי, המספקים את המראה המושלם. ואם מחפשים את היהלום הקלאסי, יהלום בחיתוך מרקיזה הוא היהלום שצריך לעטר את הטבעת. צורת החיתוך של היהלום הזה דומה מעט לסירה. מדובר בצורה בלתי שגרתית המזכירה קצת את הטבעות שענדו בני אצולה בימים עברו. סביר להניח שבני האצולה אהבו טבעות בסגנון זה בגלל האפקט שהן מציעות: כל מי שעונדת טבעת עם יהלום בחיתוך מרקיזה מרגישה איך האצבעות שלה נראות לפתע ארוכות יותר. זהו ללא ספק היהלום שידגיש את האצבעות.

אז מי הן אותן הנשים שאוהבות טבעות בסגנון קלאסי? ובכן, זה הולך בדרך כלל עם סגנון הלבוש. בדרך כלל מודבר בנשים רומנטיות שאוהבות אופנה של פעם, ועל כן יהיה קל יותר להתאים להן טבעות קלאסיות שיתאימו להפליא לכל פריט לבוש שהן יבחרו.

טבעות אירוסין עדינות  

לצד נשים שאוהבות לבלוט, ישנן נשים צנועות יותר הנחבאות אל הכלים. נשים אלה אוהבות עיצובים עדינים, גם כאשר מדובר בטבעות אירוסין. עם זאת, טבעות אירוסין עדינות יוקרתיות לא פחות מטבעות אירוסין אחרות, ואת זאת באות להוכיח הטבעות העשויות מזהב לבן. בניגוד לאחיו הזהב הצהוב, הזהב הלבן בעל מראה עדין יותר. ועדיין הוא שומר על פאר והדר ועל מראה יוקרתי במיוחד. זהב לבן הולך טוב עם יהלומים, כך שטבעת העשויה מזהב לבן ואשר משובצת ביהלומים, מקבלת מראה עדין ואיכותי, כזה שבו אי אפשר להיתקל בכל מקום. אתם מכירים את ארוסתכם מקרוב ויודעים מה יכול להתאים לה. אם מדובר באישה עדינה שאוהבת עיצובים רגועים ועדינים, טבעת אירוסין עדינה יכולה להתאים בהחלט. קבלו כמה הצעות לטבעות כאלה:

  1. נירית – טבעת מרהיבה מזהב לבן המשלבת יהלום אחד גדול שצורתו אובלית ו-18 יהלומים קטנים נוספים.
  2. ריגינה – גם טבעת זו עשויה מזהב לבן, ובמרכזה יהלום אחד גדול. הטבעת כוללת 26 יהלומים קטנים ומשובצים.
  3. אור – טבעת אירוסין מעוצבת ומרהיבה שכולה מפיצה אור עבור כל מי שעונדת אותה.
  4. לופו – טבעת יהלום יהפהפייה הכוללת יהלום אחד מרהיב באמצע, ושאר היהלומים הקטנים משובצים סביבו ככתר.
  5. ליז – טבעת בעלת 94 יהלומים קטנים וגם יהלום מרכזי אחד. ניתן לבחור את צורתו של היהלום המרכזי ולהרכיב טבעת בסגנון אישי.

הקסם של טבעות אירוסין עדינות הוא בכך שהן מתאימות לא רק לשמלות מפוארות לקראת אירועים, אלא גם לחיי היום יום. השילוב המדהים בין טבעת העשויה מזהב לבן לבין היהלום יוצר את המראה הנדיר של יוקרה ופשטות. כן, שניהם יכולים ללכת יחדיו. כך שהאישה יכולה לענוד טבעת עדינה לאירוע מפואר, אך גם ליום יום. כן, גם כשהיא לובשת בגדי עבודה או יוצאת לריצה קלה בשעות הבוקר המוקדמות. היא תמיד נראית במיטבה עם הטבעת העדינה והמהממת על אצבעה.

טבעות אירוסין 1 קראט  

טבעות אירוסין 1 קראט הן מבין הטבעות האיכותיות והייחודיות יותר שתוכלו למצוא. על פי רוב טבעות אלה מורכבות משני חלקים: החלק הראשון הוא טבעת העשויה מזהב צהוב או לבן, ואילו החלק השני הוא היהלום הנוצץ והמרשים שכה מרבים לדבר עליו. טבעות אירוסין 1 קראט נחשבות לטבעות יוקרתיות המשדרות מלכותיות. הן משתלבות עם כל שמלה ומשדרגות כל פריט לבוש שבוחרת הארוסה.

כל אישה תשמח לקבל טבעות אירוסין של 1 קראט ולענוד אותה על אצבעה בגאווה. מדובר בטבעות מיוחדות ויוקרתיות שהולכות וצוברות תאוצה, כי הנשים היום אינן מתפשרות על פחות. מומלץ לבחון את העיצובים השונים של הטבעות האלה על מנת לבחור את הטבעת הטובה והמתאימה ביותר.

 אז איך נבחר את הטבעת הטובה ביותר?

אז זהו, יום הצעת הנישואין אוטוטו מתקרב. כיצד בחרתם להציע לאהובתכם נישואין? האם אתם לוקחים אותה לצימר, לצניחה חופשית או לערב שקט במסעדה או בים? לא משנה איך אתם בוחרים להציע נישואין, העיקר שתהיו מצוידים בטבעת המתאימה. ולכן, כדאי לבחור את הטבעת שתתאים ביותר לידה של הכלה המיועדת שלכם. כך שכאשר תכרעו ברך, היא לא תהסס להגיד לכם "כן". אז אם אתם רוצים להיות רומנטיים עד הסוף, חשוב להשקיע בבחירת הטבעת הנכונה.

לאחר שראינו את סוגי הטבעות השונים והבחנו בין זהב צהוב ללבן, מגיע הרגע לבחור את הטבעת המתאימה ביותר. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לבחור את סוג הזהב שאתם צריכים. ברגע שתדעו אם אתם מעוניינים בטבעת העשויה מזהב צהוב או בטבעת העשויה מזהב לבן, הדרך לבחירת הטבעת המתאימה תהיה הרבה יותר קלה. כמו כן, ישנם כמה פרמטרים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים טבעת:

*עד כמה אתם מעוניינים להשקיע בטבעת?

מטבע הדברים, רכישת טבעת היא שיקול כלכלי לא פשוט. מצד אחד, אתם רוצים לחסוך בכסף לקראת החתונה ההולכת וקרבה, ומצד שני אתם רוצים להפתיע את הארוסה שלכם ולגרום לה להגיד "כן". בדרך כלל התשלומים עבור טבעות האירוסין נוחים וניתנים לפריסה. גם אם אתם לא רוצים ללכת על טבעת יקרה במיוחד, עדיי טבעת אירוסין תעלה כמה אלפי שקלים טובים. ועדיין ההשקעה משתלמת בסופו של דבר, אחרי שאתם שומעים את ה"כן".

*מהו סוג היהלום שאתם מחפשים?

ראינו שקיימים סוגי יהלומים שונים, והרעיון הוא למצוא את הסגנון הטוב ביותר. האם האישה אוהבת יותר לעגל פינות? אם כן, יהלום מעוגל יתאים לה במיוחד. ואם אתם זוג רומנטי והאישה היא רומנטיקנית חסרת תקנה, כדאי להעניק לה טבעת עם יהלום בצורת לב.

*איזה סגנון מתאים יותר לאישה שלכם?

כשבוחרים טבעת אירוסין, חשוב לשים לב לסגנון. האם האישה אוהבת טבעת חלקה, מסולסלת, טבעת שיש לה יהלום אחד או שהיא משובצת עם הרבה יהלומים קטנים וכדומה. הסגנונות השונים של הטבעת משפיעים על העיצוב ועל המראה הכללי של הטבעת.

*וכמובן – זהב צהוב או לבן?

לא לחינם התייחסנו כאן רבות לעניין של טבעות מזהב צהוב או לבן. מכאן מתחיל כל הסיפור. ההחלטה על איזה זהב ללכת בדיוק תסייע לכם לבחור את הטבעת במהירות רבה. שימו לב אילו תכשיטים עונדת האישה יותר? תכשיטים נוצצים וזוהרים העשויים מזהב צהוב? או שאולי היא אוהבת עיצוב עדין יותר הכולל תכשיטים מזהב לבן? שימו לב כי טבעות מזהב לבן אינן נופלות באיכות שלהן מזהב צהוב, הן פשוט עדינות יותר ומתאימות לאישה אנינת טעם.

*ומה לגבי קוטר האצבע?

מטבע הדברים, גם אם אתם מכירים את אשתכם לעתיד ממש טוב, אין הרבה סיכויים שאתם יודעים מהו קוטר האצבע שלה. וזה בסדר, כי מלבד בחירת טבעות אנחנו לא באמת מתעסקים בזה בחיי היום יום. הדרך הטובה ביותר היא להגניב מקופסת התכשיטים שלה איזו טבעת שהיא אוהבת לענוד כל הזמן ולהביא אותה לחנות התכשיטים. כמו כן, גם לאחר הצעת האירוסין המרגשת, ניתן לגשת לחנות כי להקטין או להגדיל לפי הצורך.

*יש לכם עם מי להתייעץ?

אם רוצים ללכת על בטוח מבחינת בחירת הטבעת, הכי טוב זה להתייעץ. אם יש לכם כמה חברים טובים שאתם סומכים עליהם במיוחד או רצוי חברות של הכלה שבטוח ישמרו בסוד על דבר ההצעה שאתם מתכננים, כדאי לשאול ולקבל חוות דעת. ברגע שיהיה לכם כיוון, תוכלו לבחור את הטבעת בלב שלם ולדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה.

מעבר לבחירות האלה, ישנו עוד מידע שכדאי שתקבלו לפני שאתם ניגשים לבחור את טבעת האירוסין אשר תכריע את הכול.

אחוות הטבעת – סוג הטבעת המתאים ביותר  

 

כשמדברים על טבעות אירוסין יוקרתיות, מתייחסים לא רק ליהלום, אלא גם לסוג הטבעת. וכאן כדאי שנרחיב יותר ונראה למה הכוונה. סוגה הטבעת הכוונה היא לצורה שבה הטבעת נראית. בואו נכיר את הסוגים הנפוצים יותר הקיימים היום:

 

 

  • טבעת מסוג סוליטר – צורת סוליטר מתאימה לכל מי שמחפש טבעות אירוסין קלאסיות ממש כמו פעם. כשמה כן היא, טבעת סוליטר היא טבעת אחידה העשויה מזהב צהוב או לבן ובמרכזה ישנו יהלום אחד, ללא יהלומים קטנים מסביב. הטבעת מתאימה לכל אישה שאוהבת שלמות ויופי מינימליסטי, שכן מדובר בטבעת בעלת עיצוב חלק, יחסית לטבעות אחרות.
  • טבעת מסוג היילו – בדומה לטבעת סוליטר, גם טבעת היילו מתאפיינת ביהלום אחד במרכזה, אך יהלום זה מוקף ביהלומים קטנים. בדומה לירח הגדול ולכוכבים הקטנים והמרוחקים, הטבעת יוצרת יופי פלאי ושמימי. הטבעת מתאימה יותר לנשים שאוהבות את השילובים הקטנים שמעניקים לטבעת יוקרה. הנשים העדינות יותר מתחברות לטבעת מזהב לבן המשובצת ביהלומים קטנים המתמזגים איתה, ואילו אלה שאוהבות להבליט את היופי של הטבעת לכל מי שרק מעוניין לראות, מעדיפות דווקא את הזהב הצהוב.
  • טבעת של שלושה יהלומים – טבעת בעיצוב מיוחד הכוללת יהלום מרכזי אחד ולצדו שני יהלומים קטנים יותר. מתאימה לכל מי שאוהב עיצובים פלאיים ומיוחדים. טבעת שלושת היהלומים היא טבעת ייחודית ומתאימה לכל מי שאוהבת את הספרה האי זוגית המיוחדת 3.
  • טבעת מסוג תעלה (צ'אנל) – טבעת בסגנון קלאסי שהיהלומים שעליה משובצים בתוך מעין תעלה קטנה. מכאן סוג הטבעת הזה קיבל את שמו. עיצוב של תעלה הוא עיצוב ייחודי, הוא אולי לא מתאים לכל אחת, אבל מי שמתחברת אליו, עושה זאת מכל הלב.
  • Pave – בניגודל לטבעת הקלאסית שהיא חלקה יותר מלבד היהלום המוצב במרכזה, טבעת מסוג Pave היא טבעת אשר משובצת ביהלומים קטנים לאורכה, בעוד היהלום הגדול בולט במרכז. לטבעת מסוג זה קיימות שתי אפשרויות: האחת היא טבעת המשובצת יהלומים במלואה ואילו השנייה היא טבעת חצי Pave, כך שרק חצי מהטבעת משובצת ביהלומים.

איך אתם מעדיפים את היהלום שלכם?  

בחרתם את סוג הטבעת? מצוין. כעת אתם גם צריכים לבחור את צורת השיבוץ של היהלום, כלומר היכן הוא ימוקם בדיוק על גבי הטבעת. קבלו את הסוגים השונים שבהם יכול היהלום להיות משובץ:

  • טיפאני – במסגרת השיבוץ הזה מתקבלת חשיפת היהלום במלואה, ואין כמעט הבחנה בין המתכת של הטבעת המקיפה אותו.
  • Bezel – השיבוץ כולל הקפה של כל היהלום באמצעות מתכת מכל הצדדים שלו. בדרך זו, עונדת הטבעת יודעת שהיהלום מוחזק היטב ובצורה בטיחותית. כל שאם הארוסה אוהבת לרוץ ולעסוק בפעילות גופנית ועדיין לשמור על היהלום, הטבעת הזו בשבילה.
  • Bar – את היהלום במסגרת השיבוץ הזה מחזיקות שתי רצועות של מתכת משני הצדדים שלו. צורת השיבוץ הזו מעניקה ליהלום את המראה המודרני שלו. כמו כן, בזכות השיבוץ הזה היהלום נראה בוהק וזוהר, והוא מתאים לכל אישה שאוהבת תכשיטים בולטים ואיכותיים.
  • טוויסט – רצועות המתכת המעוצבות של הטבעת מחזיקות את היהלום ומעניקות לו את העיצוב המיוחד שלו. בזכות הטוויסט היהלום נראה כמרחף, וזה יוצר שילוב מרהיב שאין כדוגמתו.
  • Tension – מדובר בעיצוב מיוחד שבמסגרתו דוחסים את היהלום אל תוך חריץ בין המתכות של הטבעת. כך מתקבל עיצוב מרהיב והיהלום נראה כאילו הוא תלוי באוויר ומרחף. אבל אל דאגה, היהלום לא ייפול, המתכות התומכות בו מחזיקות אותו היטב.

דואגים לטבעת

מעוניינים בכך שטבעת היהלום תשמש אתכם לאורך שנים ארוכות וטובות? כדאי לשמור עליה ולנקות אותה. אמנם הטבעת עשויה מחומרים חזקים כמו יהלום וזהב, ועדיין מומלץ לנקות אותה מדיי תקופה ולהשרות אותה בתמיסה המיועדת לכך. זאת משום שכאשר אנו נושאים את הטבעת לכל מקום, היא צוברת אבק ולכלוך. הלכלוך מצטבר ונראה לעין בייחוד באזור שמתחת ליהלום הנוצץ, ומכל מקום לפעמים גם מתחתם של היהלומים הקטנים הנוספים. על כן, כדאי להשרות במסיר שומנים עדין או לטפטף מעט סבון כלים לתוך הקערה ולהשרות בה את הטבעת. לאחר מכן יש לנגב בעדינות ובזהירות.

ובסופו של דבר רואים עליה את התוצאות

לסיכומו של עניין, למדנו דברים רבים על טבעות האירוסין. למעשה, פירקנו אותן לגורמים ובחנו הן את הזהב המכיר את הטבעת והן את היהלום. אפילו צללנו לעומק ובחנו את הצורות השונות של היהלום ואת העיצוב הנפוץ של הטבעות. אוטוטו אתם תבחרו את הטבעת המתאימה כדי לשאול את השאלה המכרעת, ולבסוף תזכו לתוצאה הרצויה ותלגובה המרגשת. כי עם הטבעות אירוסין שלנו פשוט אי אפשר לטעות. ברגע שהאישה תראה את הטבעת, היא תכיר ביוקרה שלה ולא תרצה להסיר אותה מאצבעה. טבעת נוצצת אחת מזהב המשובצת יהלומים תסלול לכם את הדרך לחיים מאושרים. אבל אנחנו מקדימים את המאוחר. בינתיים, אתם יכולים ליהנות מהרגע שלכם ביחד, כשהטבעת המעוצבת והיוקרתית מלווה אתכם בכל צעד ושעל.

השאר תגובה