media.news.imagealternatetextformat

התכשיטים שהולמים אישה - תכשיטים לאישה

Monday, 07 December 2020

כל אישה, ולו האישה הצנועה ביותר, אוהבת תכשיטים. כי הרבה מעבר לבגדים ולאיפור, דווקא התכשיטים מדגישים את היופי הפלאי של האישה. העגילים מדגישים את העיניים, השרשרת את תווי הפנים, הצמיד את היד והטבעת את האצבעות. לפיכך, אם אתם מעוניינים לבחור את המתנה המושלמת לאישה, כדאי לשים לב לעיצוב מקורי בכל הזדמנות. תכשיטים לאישה של רקנאטי, למשל, ישמחו כל אישה באשר היא ויגרמו לחברות שלה להתפוצץ מרוב קנאה.  

תכשיטי נשים רעיונות שכדאי להכיר  

יום ההולדת שלה מתקרב? רוצה להפתיע אותה לקראת יום האהבה או יום הנישואין? תכשיטי נשים מעניקים לכם את המענה המושלם. עכשיו רק נותר לבחור את התכשיט הנכון. קבלו הצצה לעולם התכשיטים של רקנאטי, כדי שתוכלו לבחור את התכשיט הנכון ביותר בשבילה:

שרשראות יהלומים  

תכשיטים לאישה אינם יכולים להיקרא תכשיטים ללא שרשראות יהלומים. השרשראות מגיעות במגוון רחב של סוגים. ניתן, למשל, להתרשם משרשרת מליסנדרה הכוללת שתי לולאות ומביאה עמה את העיצוב המושלם, או משרשרת יהלומים נטע שכולה לב – שרשרת זהב שבמרכזה משובצים יהלומים דמויי לב.

טבעות יהלומים  

טבעות מרשימות מתאימות להצעות נישואין, ציון יום נישואין או מתנת יום הולדת איכותית. טבעת יהלומים שבעת הפלאים, למשל, היא טבעת המגיעה בעיצוב מיוחד של זהב ויהלומים משובצות. טבעת היהלומים אבלינה היא טבעת ייחודית במינה המורכבת, למעשה, משלוש טבעות שחוברו יחדיו. היא משובצת ביהלומים קטנים ובמרכזם גם אבני ספיר כחולות יפהפיות. כמו כן, טבעת יהלומים נטלי היא טבעת דמוית טיפה הגורמת לכל אישה להתחבר אל הטבע.

צמידים  

הצמיד הוא החבר הטוב ביותר של האישה, כי הוא הולך איתה לכל מקום. בזכות רקנאטי אפשר להפתיע את האישה במגוון רחב של צמידים: צמיד טניס המשובץ בספירים, צמידי זהב המשובצים ביהלומים ועוד.

עגילים  

ברקנאטי אפשר למצוא מגוון רחב של זוגות עגילים המתאימים לכל אישה. לדוגמה, עגילי יהלומים – סולו מעוצבים, עגילי יהלומים זהובים – נוי או עגילי יהלומים המשובצים באבני ספיר הקרויים עגילי דיאנה.

קונים סט תכשיטים לאישה שאוהבים  

כאשר אתם קונים תכשיטי נשים, אתם בהחלט מוזמנים ללכת עד הסוף עם הרעיון. כלומר, מדוע להסתפק ברכישת זוג עגילים בלבד או שרשרת, כשאפשר להתאים סט שלם? אתם מוזמנים לבקר באתר של תכשיטי רקנאטי כדי להתאים את הסט הנכון. ישנן אפשרויות רבות להתאמת סט מיוחד, דוגמת עגילי ספיר לצד שרשרת וטבעת המשובצות בספיר אף הן. כשמדובר בעיצוב והתאמה, השמים הם הגבול, ואתם אלה שקובעים אותו.