media.news.imagealternatetextformat

המדריך לבחירת טבעת אירוסין יהלום

Monday, 09 November 2020

סוף כל סוף אתה עומד לעשות את הצעד הגדול ביותר בחייכם הזוגיים ולהציע לה נישואין?

אין טבעת מתאימה יותר להצעה מאשר טבעת אירוסין יהלום, עליך לבחור את הטבעת המתאימה ביותר ואנחנו כאן בשביל לעזור.

כתבנו עבורך מדריך לרכישת טבעת אירוסין יהלום עם מספר טיפים חשובים לבחירת הטבעת המושלמת

כל מה שצריך לדעת כדי לבחור טבעת אירוסין יהלום:

במשך זמן רב אתה בוחן טבעות אירוסין יהלום רבות, ואין לך מושג מה הכי טוב לה. אחד הדברים הבטוחים יותר לעשות הוא להתייעץ עם אחת החברות של אשתך לעתיד ולבחור ביחד איתה את הטבעת.

רשמנו לפניך מספר פרמטרים שמומלץ לשים לב אליהם במהלך הבחירה:

צבע הזהב:

ניתן למצוא טבעות אירוסין בצבעי זהב שונים. מבין הבולטות שבהן ישנן, טבעות אירוסין זהב צהוב וטבעות אירוסין זהב לבן. חשוב לבדוק את צבע המתכות של התכשיטים שבת הזוג שלך עונדת כיום ולפיהם לקבל את הכיוון על צבע הזהב האהוב עלייה ביותר.

על פי רוב לכל אישה יש את הטעם האחיד שלה בצבע הזהב שהיא נוהגת לענוד. זהב צהוב או זהב לבן. הזהב הלבן הוא כסוף, מעודן ונעים לעין לעומת זאת הזהב הצהוב לעיתים נראה בולט מרשים ודומיננטי יותר.

בחירת עיצוב הטבעת:

מעבר לצבע הזהב של הטבעות, חשוב לבחור את העיצוב המתאים ביותר, כשהיהלומים והזהב נפגשים ניתן ליצור עיצובים מרעננים ויוקרתיים.

חשוב לבדוק האם בת הזוג אוהבת תכשיטים בקווי עיצוב עדינים ודקים או שהיא דווקא מתחברת לקווי העיצוב הגסים והמרשימים.

כך למשל, אפשר להתרשם מטבעת אירוסין מדגם "דונה", טבעת קלאסית המעוצבת בקווים דקים ועדינים ולעומתה טבעת אירוסין מדגם "וולקן" המדהימה המעוצבת בסגנון גס, מרשים ודומיננטי ובה היהלום המרכזי מוקף בהילות יהלומים רבות.

כל הטבעות שלנו תוכננו לאחר מחשבה עיצובית רבה, לפיכך כשמדובר בטבעת אירוסין כדאי לקחת את הזמן ולבחור את העיצוב הטוב ביותר עבור אשתך לעתיד.

מידת האצבע:

וכאן אנו מגיעים לשלב בעייתי קצת יותר, תחילה יש לבדוק האם החברה של בת הזוג שלך, קנתה בעבר טבעת ביחד איתה ודרך זה לנסות ולשחזר את מידת האצבע.

במידה ולא, קיימות שיטות נוספות לאיתור מידת האצבע עבור טבעת האירוסין. כך למשל, קיימות אפליקציות שאומרות לכם את המידה על בסיס טבעת קיימת שניתן לקחת לה מבלי שתשים לב.

שימו לב, רשמנו עבורכם מאמר ייעודי ובו כל שיטות הבדיקה האפשריות, את המאמר ניתן למצוא באתר תחת השם "מדריך למציאת מידה לטבעת".

חשוב לדעת, אם בכל זאת קרה וטעית במידת האצבע ,זה בהחלט ניתן לתיקון. על מנת לתקן את המידה, ניתן ליצור קשר עם משרדינו מיד לאחר הצעת הנישואים להגיע לתיקון המידה במקום על ידי הנציגים שישמחו לסייע לכם.