media.news.imagealternatetextformat

תכשיטי נשים בעיצוב אישי – תכשיטי זהב – תכשיטי יהלומים

Tuesday, 08 June 2021

בעיצוב אישי

כיון שכל אשה היא משהו מיוחד, המומלץ ביותר היא לבחור בתכשיטי נשים בעיצוב אישי, כפי מה שמתאים לאשה ולסגנונה המיוחד: מצמיד טניס עדין, עגיל ססגוני, או שרשרת מרשימה, כל אחת והטעם המיוחד שלה. כשבאים לבחור תכשיטי נשים מעוצבים, יש להתייחס לשני סוגי התכשיטים היוקרתיים והאיכותיים יותר: תכשיטי זהב ותכשיטי יהלומים, ולשילוב שבין שניים אלו.

זהב ועוד

תכשיטי זהב כשמם כן הוא, תכשיט העשוי מזהב. אלא שהמתכת המקורית של הזהב הינה מתכת רכה, שלא יכולה להרכיב תכשיט לבדה, ולכן יש צורך בסגסוגת של מתכת העשויה מזהב וממתכות אחרות. ההבדלים בכמות החומר המעורב עם הזה, ובסוגו – הוא עושה את ההבדלים בין סוגי תכשיטי הזהב השונים. כשיש בכך שני כללים: הראשון הוא איכות התכשיט, הנקבע לפי כמות הזהב הטהור שיש בתוך הסגסוגת (המתכת המעורבת), רוב התכשיטים הינם 14 קארט, כלומר בעלי 58% של זהב טהור, וכל השאר מתכות אחרות אשר שומרות על היציבות והעמידות של התכשיט. ישנם תכשיטים יקרים ויוקרתיים יותר של 18 קארט, שבהם הזהב מהווה 75% מכלל הסגסוגת.

זהב לבן אדום וצהוב 

מכיון שבכל מקרה יש צורך לערב מתכות אחרות עם הזהב, כאן ייקבע גם הגוון של הזהב, כשיש לושה גוונים ידועים: זהב לבן הנעשה על ידי ערבוב של לפטינה, ניקל או כסף. זהב צהוב – הנעשה על ידי ערבוב פליז, נחושת או אבץ. וזהב אדום (ורוד)  - הנעשה על ידי ערבוב של הזהב עם נחושת אדומה.

יהלום מקורי ואיכותי

מלבד הזהב, יש להתייחס גם תכשיטי היהלומים היוקרתיים, שהכלל הוא שיש לרכוש אותם רק בחנות המורשת לכך, ויש לוודא שהיהלום שאותם אתם קונים מתועד ויש לו תעודת GIA המצביעה על מקוריותו ואיכותו של היהלום היקר.

השאר תגובה