media.news.imagealternatetextformat

צמיד טניס זהב לבן

Friday, 09 July 2021

הצמיד קיבל את שמו כתוצאה מתקרית שחלה באליפות ארה"ב הפתוחה, בשנת 1987. מידה של שחקנית טניס בשם כריס אוורט, אשר הייתה עסוקה כל כולה במתן ביצועים מטורפים, במשחק טניס אינטנסיבי במיוחד, נשמט צמיד מכף ידה. השחקנית עצרה את המשחק לטובת חיפושים קדחתניים אחריו לאורך כל מגרש הטניס,  עד שלבסוף מצאה אותו איפה שהוא. כך הצמיד היפה והאופנתי שכולנו מכירות קיבל את שמו הייחודי.

ממה עשוי צמיד טניס?

צמיד הטניס המוכר והאהוב, מורכב מיהלומים שזהים זה לזה במשקל שלהם, בחיתוך שלהם, בצבע שלהם ובבהירות. הצמיד בנוי כך שהיהלומים משובצים אחד על ידי השני, ללא הפרדה ביניהם, וכך הם יוצרים צמיד אחד שלם שנכרך סביב פרק כף היד.

צמיד טניס זהב לבן ידוע במראה היוקרתי והקליל שלו, כך שאפילו שהוא כולו משובץ יהלומים, הוא מרגיש קל לנשיאה על היד. מעבר לכך, הוא ידוע גם בגמישותו, בעמידותו ובנוחות שבענידתו. זהו למעשה התכשיט המושלם עבור מי שרוצה להוסיף פנסיות למראה שלה בהינף יד.

לאן עונדים צמיד טניס זהב לבן?

מה שכיף בענידה של צמיד טניס, זה שהוא מתאים לכל אירוע ולכל שלב ביום. הוא יכול לשמש כתכשיט קבע נהדר, כך שהולכים איתו לעבודה, לקניון או לקניות בסופר. באותה הנשימה, הוא גם מתאים כאשר יוצאים לבילוי לילי, כחלק מלוק קצת יותר מתוחכם ומפואר. רוב הנשים שרוכשות את הצמיד פשוט משאירות אותו עליהן 7\24, כך שהוא מלווה אותן בכל רגע ורגע ביום, מורגש בקושי אולם נותן עבודה נפלאה.

המלצות לשילובים עם צמיד טניס

למרות שהצמיד לבדו מספק הופעה מרשימה במיוחד, והוא לא זקוק למלווים שיעצימו את הנוכחות ואת הדומיננטיות, ישנם מספר תכשיטים שעשויים להתאים ולשדרג את הנראות הכוללת:

 - תוספת של שעון – ענידת שעון יחד עם צמיד טניס זה נפוץ מאוד. רק צריך לבדוק שהסגנון של השעון שלכן אכן מתאים כאשר עונדים אותו יחד עם צמיד טניס משובץ יהלומים. נניח, שעון מפלסטיק לא יתאים משום שהוא יוזיל את ערכו של צמיד הטניס ופשוט לא ייראה טוב בעין.

 - צמיד עם צמיד נוסף – כל עוד משלבים בין כמות סבירה של צמידים שמונחים על היד, זה יכול להיות מראה נפלא ומעניין. לפעמים צמיד אחד בהחלט יעשה את העבודה, אולם באירועים מיוחדים זה יכול לשדרג את ההופעה.

מרגישה שזה הזמן להתפנק ולקנות לך צמיד יוקרתי ומהמם במתנה? בואי לבחור צמיד טניס זהב לבן שמתאים לך