media.news.imagealternatetextformat

המדריך המלא לצמידי טניס

Thursday, 10 March 2022

צמידי טניס הם מבין הצמידים האופנתיים והאיכותיים ביותר הקיימים היום. כל אישה חולמת לענוד צמיד טניס מושלם, נוח וקליל אשר משתלב עם כל פריט לבוש. ואכן, את צמידי הטניס אפשר לענוד עם כל אאוטפיט שתבחרו: חליפת ערב, שמלה מהודרת או חליפת ספורט פשוטה. הצמיד יוצר את המראה המושלם. אם אתם אוהבים צמידים ולא מוכנים לוותר על צמיד יוקתי במיוחד, צמיד טניס הוא כל מה שאתם צריכים. מיד נראה איך הפכו צמידי הטניס לתכשיטים שאומרים את המילה האחרונה בעולם האופנה.

ההיסטוריה הקצרה של צמידי הטניס

רבים תוהים כיצד צמיד טניס קטן ויוקרתי קיבל את שמו, שהרי מה הקשר בין צמיד יהלומים מעוצב לבין ספורט אינטנסיבי כמו טניס? ובכן, הכול התחיל בזכות הטניסאית הידועה של ארצות הברית כריס אוורט אשר שיחקה באופן פעיל בין השנים 1972 ל-1989. באחד ממשחקי האליפויות הגיעה אוורט למשחק בעודה עונדת צמיד יהלומים יוקרתי. במהלך המשחק נפתח האבזם של הצמיד אשר היה חלש ונפל. אוורט ביקשה לעצור את המשחק על מנת שתוכל לחפש את הצמיד היקר המעוטר ביהלומים. מיותר לציין כי אירוע זה הביא פרסום לתעשיית התכשיטים. מעתה והלאה החלו החברות לייצר צמידים עם אבזמים חזקים יותר. כמו כן, בעקבות המקרה הזה הצמיד קיבל את שמו, והיום ידוע הצמיד היוקרתי בכינויו – צמיד טניס. מעבר לכך, מבלי לחשוב על כך אז, אוורט פתחה טרנד חדש. טניסאיות מפורסמות אחרות כמו סרינה וויליאמס וגבריאלה סבטיני נצפו כשהן עונדות את צמידי הטניס במהלך תחרויות.

איך הפך צמיד טניס לתכשיט המבוקש ביותר בכל הזמנים?

צמיד טניס יהלומים הוא אחד הצמידים הנפוצים והאהובים יותר הקיימים היום. אז נכון שהטניסאית כריס אוורט תרמה לכך רבות, אך הצמידים זכו להצלחה הרבה בזכות עצמם. לצמידי הטניס ישנם יתרונות רבים ומגוונים שחשוב שכל אחד מאתנו יכיר. דבר ראשון אי אפשר להתעלם מהעיצוב. מצד אחד מדובר בעיצוב עדין עם יהלומים קטנים, ומצד שני זהו עיצוב דומיננטי המעניק נוכחות ליד ואי אפשר שלא לשים לב אליו. שנית, זהו צמיד המשלב בין יופי וחן לבין ענידה נוחה, ולכן הוא מבוקש כל כך בקרב רבים ורבות. שלישית, בהשוואה לצמידים אחרים מדובר בצמיד דק וקומפקטי אשר מתאים לכל מצב ובכל מזג אוויר. גם לא צריך לחשוש לענוד את הצמיד ביום קיץ חם, כי הוא יושב היטב על היד ואינו מושפע מן הזעה. מכל מקום, צמיד טניס לאישה כמו גם צמיד טניס לגבר הוא הבחירה הטובה ביותר שאפשר לעשות. ולבסוף, צמיד הטניס מתאים לכל בגד שתבחרו ללבוש. כשמו כן הוא, הוא מתאים לחליפות ספורט, כך שאין סיבה לא להיראות טוב כאשר אתן יוצאות לריצה. כמובן, צמיד זה יהמם את כל מי שנמצא במסיבה גדולה ויוקרתית או אירוע מרגש. כך שאפשר לענוד אותו לצד שמלות ערב ואוברולים.

כל הסוגים של צמידי טניס שכדאי להכיר

צמידי טניס הם מבין הצמידים הנפוצים יותר הקיימים נכון להיום. אם אתם מעוניינים ליצור את האפקט המושלם ולהעניק לאישה את המתנה המושלמת, צמידי טניס הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אבל לפני הכול, כדאי להכיר את סוגי צמידי הטניס השונים:

*צמידי טניס יוקרתיים.

לא משנה אילו צמידי טניס אתם בוחרים, תמיד אלה יהיו צמידים יוקרתיים במיוחד. צמידי טניס יוקרתיים נבדלים מצמידים אחרים בכמה מאפיינים. ראשית, מדובר בצמידים אשר יש להם חוליות רבות, לפחות 50 בדרך כלל, כאשר בכל חוליה משובץ יהלום או אבן חן יקרה. צמידים אלה מגיעים במגוון רחב של עיצובים לבחירתכם. שנית, צמידי הטניס עשויים מזהב להן או צהוב, זהב שמעניק להם את המראה היוקתי. מכל מקום, צמיד טניס הוא התכשיט שמשדר הרבה יוקרה.

*צמידי טניס יהלומים.

העיטור הנפוץ יותר של צמידי הטניס או באמצעות יהלומים. צמיד טניס יהלומים הוא אחד הדברים היפים יותר הקיימים נכון להיום. היהלום העשוי בצבע לבן ומחליף צבעים מדי פעם, כך שהוא יוצר את האפקט המושלם. הצמידים האלה נחלקים לכמה סוגים, כמו צמידי טניס יהלומים 1 קראט, 2 או 3. כאשר בוחרים צמיד טניס יהלומים עבור האהובה, בוחרים להפתיע כמו שצריך. מעבר לכך, היהלומים מגיעים בצורות שונות כפי שיפורט בהמשך, וכדאי לשקול איזו צורה אתם מעוניינים להעניק לצמיד הטניס. אחרי הכול, צמיד זה מושפע מאוד מצורות היהלומים.

*צמידי טניס זהב לבן.

אם אתם רוצים לשלב יופי ועדינות, צמידי טניס זהב לבן הם התשובה. הזהב הלבן הוא זהב עדין בצבע כסוף, והוא מיועד יותר לנשים אשר אוהבות תכשיטים יוקרתיים מצד אחד, ומצד שני אינן אוהבות לבלוט ורוצות ללכת יותר על המראה העדין. מכל מקום, צמידי טניס זהב לבן הם הצמידים ההרמוניים ביותר שיש. השילוב בין זהב לבן לבין יהלום יוצר את השילוב העדין והמנצח. ודרך אגב, לא חייבים ללכת על יהלומים בלבד. צמידי טניס מזהב לבן משתלבים להפליא גם עם אבני ספיר, והם יוצרים את המראה העדין המושלם של אבני ספיר בצבע כחול עמוק לצד זהב לבן שמאזן את התמונה. צמידים אלה מתאימים לכל הזדמנות והם מסוגלים להדהים את כולם.

*צמידי טניס זהב צהוב.

אם רוצים להוסיף קצת צבע, צמיד יוקרה הוא התשובה. וכשמדברים על יוקרה, אי אפשר שלא להתייחס אל צמידי טניס זהב צהוב. אותם צמידים עשויים מזהב צהוב יוקרתי ובולט, אותו זהב קלאסי שאנחנו רואים בסרטים לעתים קרובות כל כך. צמיד מזהב משתלב נהדר עם יהלומים, ולכם צמידי טניס זהב יהלומים הם צמידים מיוחדים וייחודיים. הניגוד בין הזהב הצהוב לבין היהלומים הנוצצים הלבנים הוא שעושה את כל ההבדל הגדול. צמידי טניס זהב צהוב המשובצים יהלומים מתאימים לכל אישה שאוהבת לבלוט ולהיראות טוב, אישה אשר לא תוותר על איפור ועל הופעה מתוקתקת בכל מקום שהיא הולכת אליו.

*צמידי טניס לגבר.

כאשר מדברים על צמידי טניס, מתכוונים פעמים רבות אל צמידי נשים וזה לא מפתיע. הנשים אוהבות להתהדר בצמידים וגם הגברים תמיד שמחים להעניק להן את צמידי הטניס הטובים ביותר שיש. אך תאמינו או לא, יש גם צמידי טניס לגברים. קיימים תכשיטים אשר מיועדים לגברים. אלה הם צמידים מיוחדים העשויים לא פעם מיהלום שחור יוקרתי או יהלום לבן המותאם לגברים. צמידי טניס לגבר מותאמים לטעמם של הגברים, גם אם לא כל כך אוהבים לענוד תכשיטים. ניתן אף להגדיל לעשות ולהזמין צמידי טניס זהים לגבר ואישה, כך שהזוג המאושר יוכל לשלב ידיים יחדיו בעוד הצמידים התואמים מנצנצים להם בשמש.

רוצים לראות צמידים נוספים? צפו בקטלוג המוצרים המוביל שלנו בקטגוריות צמידי נשים , צמיד טניס יהלומים, צמיד טניס זהב לבן או צהוב, הקליקו כאן.

למי מתאים יותר צמיד מזהב צהוב ולמי צמיד מזהב לבן?

זה לא סוד שלחלק מהנשים מתאים יותר לענוד צמידי טניס זהב צהוב, ואילו לחלק אחר מתאים יותר לענוד צמידי טניס זהב לבן. מכיוון שהצמיד צמוד כל כך אל היד, אל העור, הוא משפיע על הנראות שלו. כדי לדעת איזה צמיד מתאים לאישה, יש צורך לבחון את גוון העור. באופן כללי, הנשים נחלקות לשני טיפוסים: בעלות גוון העור הקריר (הנשים ה"קרות") ובעלות גוון העור החמים (הנשים ה"חמות"). בעלות גוון העור הר כוללות מאפיינים שונים כמו ורידים שנראים כחולים יותר, צבע עור חיוור הנוטה להישרף בשמש די בקלות, שיער בלונדיני, שחור או חום כהה, בעלות עיניים חומות או כחולות. בעלות גוון העור החם כוללות מאפיינים כמו ורידים בצבע ירקרק, בעת השיזוף העור הופך לצבע שחום, שיער בלונדיני בהיר, אדום, חום או שחור, עיניים חומות עמוקות, כחולות בהירות או ירוקות. ויש גם בעלות גוון עור ניטרלי יחסית שאינן עומדות בפרמטרים שהוזכרו לעיל.

לאחר שראינו את גווני העור השונים, קל יותר להתאים את התכשיטים. לבעלות העור ה"קר" מתאימים יותר צמידים העשוייים מזהב לבן. צמידים אלה ידגישו את העור והיופי של האישה. בעלות גוון העור ה"חמים" יותר יכולות ליהנות מצמידי טניס מזהב צהוב אשר ידגישו את העור יפהפה שלהן. כמו כן, בעלות המזל שאינן נכנסות לאף קטגוריה של "חם" או "קר" יכולות ליהנות הן מצמידי טניס מזהב לבן והן מצמידי טניס מזהב צהוב.

הדרך שעושה הצמיד אל ידה של האישה

תהיתן פעם איזו דרך עובר הצמיד עד שהוא מגיע לידה של האישה? צמידי טניס יוקרתיים אינם נוצרים יש מעין, ומאחורי כל צמיד יוקרתי עומד צורך המשקיע את כל כולו על מנת שהצמיד ייצא אל הפועל. קבלו את כל התהליכים שעובר הצמיד מרגע הרעיון ועד לביצוע בפועל:

*מתחילים עם רעיון.

דבר ראשון, חשוב לבוא עם רעיון מקורי עבור צמיד הטניס. אמנם זה נכון שלצמיד הטניס יש מבנה סטנדרטי של צמיד המעוטר באבני חן קטנות, אך גם כאן יש מקום לעיצוב וליצירתיות. לפיכך, בתחילת הדרך הצורף או האדם המזמין את התכשיט חושבים על רעיון מקורי לעיצוב התכשיט. הרעיונות תלויים רבות באנשים שלהם אתם מעוניינים להעניק את המתנה או במזמינים עצמם. אם זו האישה עצמה המעוניינת לקנות לעצמה מתנה איכותית שתלווה אותה לאורך שנים רבות, על פי רוב היא יודעת מה היא רוצה – צמיד יהלום בזהב צהוב או אולי צמיד העשוי מזהב לבן. אבל אם מזמינים עיצוב, חשוב להביא בחשבון את האדם אשר לו קונים את היהלומים. האם מחליטים ללכת על עיצוב יוקרתי, נוצף וזוהר? או אולי על עיצוב מאופק יותר? כך או כך, כדי לעבור לשלב הבא יש צורך ברעיון טוב ומקורי.

*ממשיכים עם הסקיצה.

אף צורף אינו עובד על צמיד ללא תוכנית מסודרת, הלוא היא הסקיצה. לכן, לאחר שיש רעיון בסיסי, יוצרים סקיצה של הצמיד כדי לראות כיצד הוא ייראה בפועל. על מנת להוציא את הצמיד מהכוח אל הפועל, יש צורך בתכנית עבודה מסודרת ומאורגנת. באמצעות סקיצה שעורכים במחשב, ניתן להוסיף עיצוב, להחסיר, לשנות ולראות כיצד תיראה העבודה המוגמרת בסוף התהליך. לאחר שהסקיצה מוכנה ועברה את כל האישורים, היא עוברת לצורך המתכונן לקראת העבודה.

*הכנת החומרים.

בשלב זה הצורף מכין את החומרים לקראת הכנת הצמיד. הוא מתבונן בסקיצה כדי לראות אם מדובר בזהב צהוב או לבן, וכן על מנת לבחון כמה יהלומים או אבני חן נוספות עליו לכלול. לאחר מכן, כשכל החומרים מוכנים לפניו, הוא מתחיל בעבודה. בסיום הסקיצה הצורף יודע בוודאות רבה לאילו חומרים הוא יזדקק בעת הכנת הצמיד, כך שלא יהיה מקום לטעויות.

*העבודה על הצמיד.

עבודת הצורפות היא מלאכת מחשבת. הצמיד עובר כמה תהליכים עד שהוא מקבל את צורתו. אחרי ניסור של חומרים, הפרדה של חומרי הגלם, שיוף החומרים, ניקוב ופעולות נוספות, עוברים לשלב ההלחמה. על הצורף להלחים את אבני החן הקטנות אל הצמיד, כך שהן לא תוכלה ליפול באף מצב. בסופו של דבר מגיע הצורף אל שלב הגימור, הוא מלטש את הצמיד ומכין אותו ללקוח.

*מגיעים לקבל את הצמיד.

זהו, הצמיד מוכן ואפשר לבוא לקחת אותו. אם מדובר בהזמנה אישית, הלקוח מקבל טלפון כדי לבוא ולקחת את הצמיד. אם לא, הצמיד מוצע למכירה עם שאר צמידי הטניס המרהיבים. מומלץ לבחון כמה שיותר צמידים כדי לראות איזה מבין הצמידים מדבר אליכם יותר מכול.

כמה יעלה לנו צמיד טניס?

אחת השאלות המשמעותיות יותר העולות היא כמה יעלה צמיד טניס זהב יהלומים יוקרתי? מצד אחד אנו רוצים להפתיע את האנשים שאנחנו אוהבים בתכשיט מיוחד ומקורי, מצד שני, חשוב לנו לדעת כמה הוא עולה על מנת להיערך לתוצאות. ובכן, צמידי טניס מחירים משתנים בהתאם לסוגי הצמיד ועבודת הגימור שלהם. ישנם צמידים פשוטים יחסית אשר עולם בין 4 ל-6 אלף שקלים, אחרים יכולים להגיע ל-14 או אפילו ל-24 אלף. צמידי טניס מחירים תלויים לא מעט בסוג הזהב של צמידי הטניס. כך, צמיד העשוי מ-1 קראט יהלומים יעלה פחות מצמיד העשוי 5 קראט יהלומים. על כל פנים, רכישת הצמיד נתונה לשיקולכם. כדאי לברר גם אם החברה המספקת את הצמידים מציעה לכם פריסת תשלומים נוחה, כך שתוכלו לעמוד בהוצאות. מעבר לכך, מספר היהלומים המשובצים אל תוך צמיד הטניס משפיע גם הוא על מחירו. אל תשכחו שמדובר בעבודת יד, כאשר הצורף משבץ כל יהלום בנפרד לפני שהוא משחרר אותו ללקוח. לפיכך, צמיד שיש בו 20 יהלומים יעלה פחות מצמיד בעל 70 יהלומים.

סוגי היהלומים השונים שכדאי להכיר

היהלומים הם אותן אבני חן איכותיות המעטרות צמידי נשים רבים כל כך ומעניקים להם יוקרה. קיימים סוגים שונים של צורות יהלומים שכדאי בהחלט להכיר כדי להבין במה מדובר. אם מזמינים צמיד טניס זהב יהלומים או כל צמיד טניס אחר בהזמנה אישית, כדאי לכוון את הצורף במטרה לבחור את היהלום שאתם רוצים. על מנת לעשות זאת, חשוב לבחון את סוגי היהלומים הקיימים. קבלו את היהלומים לפי צורותיהם:

  • עגול – זוהי אחת הצורות הנפוצות יותר של היהלומים. נשים רבות אוהבות את היהלום העגול מפני שהוא נוצץ וזוהר בשמש.
  • כרית – יהלום בצורת כרית הוא יהלום שצורת החיתוך שלו היא עיגול וריבוע, מדובר בצורה ייחורית.
  • לב – אולי אחת הצורות המתוקות והרומנטיות שיצא לנו להכיר. החלק הטוב ביהלום זה הוא שצורתו נוצרה מלכתחילה במטרה להעלים פגמים שונים ביהלום. אך כמו דברים רבים שקורים בטעות, צורך היהלום הזו הלכה וצברה תאוצה לאורך השנים.
  • משולש – יהלום בעל צורת משולש נחשב לאחד היהלומים היוקרתיים יותר. הוא מתאים במיוחד לעגילים, אך יכול להתאים גם לצמידי טניס.
  • פרינסס – יהלום נפוץ במיוחד שגם הוא, בדומה ללב, נועד להסתיר פגמים בתחילת היווצרותו.

איך בוחרים צמיד יהלומים?

לאחר שראינו את כל המידע על צמידי יהלומים והתוודענו אל סוגיהם השונים, נשאלת השאלה כיצד לבחור את היהלום המתאים. ובכן, כאשר בוחרים צמיד יהלום, ישנם כמה דברים חשובים ומשמעותיים שכדאי להביא בחשבון:

*כמה קראט אתם רוצים?

כאמור, מחיר צמיד הטניס משתנה בהתאם לכמות הקראט. האם אתם מעוניינים בצמיד של 1 קראט או שאולי אתם רוצים דווקא להפתיע עם צמיד של 4 קראט? המחיר מושפע מכך, אך גם המראה של הצמיד. ככל שמדובר בצמיד יוקרתי יותר, כן הוא ימשוך יותר תשומת לב.

*צבע היהלום משפיע על צמיד הטניס.

צמיד טניס יהלומים צריך להיות יוקרתי, ולכן חשוב לבחור את צבע היהלומים הנכון לכם. על פי רוב, מקובל לבחור בשילוב DEF. דרגות אלה משפיעות על צבעו של היהלום מבחינת הליטוש, ובזכותן היהלום נראה יוקרתי, נוצץ וזוהר. אם אתם מעוניינים להרשים את האדם אשר לו אתם קונים את צמיד היהלומים ורוצי ללכת על בטוח, חשוב לבחור את צבע היהלומים הנכון.

*מהו החוזק וגמישות הצמיד.

בניגוד לטניסאית המפורסמת שאיבדה את צמיד היהלומים שלה, אינכם רוצים שזה יקרה לכם או לאדם אשר לו אתם קונים את המתנה הנהדרת. על כן, חשוב לבדוק את החוזק של האבזם, אבל גם את איכות הצמיד והגמישות שלו. מכיוון שהצמיד נמצא כל הזמן על היד, עליו להיות חזק ועמיד, ולאפשר למי שעונד אותו לעסוק בפעולות יום יומיות כמו פעילות גופנית, רחצה ואפילו שטיפת כלים. כן, כן, הצמיד יעמוד בכל הפעולות האלה אם רק יהיה חזק ועמיד.

*מתאימים את אורך הצמיד אל היד.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לעשות הוא להתאים את אורכו של צמיד הטניס אל היד. צמיד קטן מדיי עלול שלא להיסגר על היד, בעוד צמיד גדול מדיי עלול ליפול או להיאבד חלילה. אם אינכם רוצים שזה יקרה, חשוב לספק את המידות המתאימות. כמו כן, תמיד אפשר להגיע אל הצורף על מנת לבצע מדידות שוב, לקצר או להאריך את הצמיד במידת הצורך.

*אחריות על הצמיד.

מכיוון שמדובר בצמיד יוקרתי, האחריות עליו גדולה. חשוב לברר לגבי מידת האחריות על צמיד טניס שאתם רוכשים מהחברה. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהצמיד נמצא בידיים טובות, וניתן יהיה לפנות לחברה במקרה של בעיה, שאלה או תקלה.

המתנה המושלמת לכל הרגעים של החיים

אתם בוודאי תוהים לעצמכם מתי נרצה להעניק לצד השני מתנה נהדרת כל כך כמו צמיד טניס יוקרתי. ובכן, לא חסרות סיבות להעניק מתנה נהדרת. כמובן, אחד האירועים המשמעותיים יותר הוא הצעת נישואין, יום נישואין או חתונה. בן הזוג הנרגש מעוניין להביא לאהובתו את הטוב ביותר, וזה כולל את התכשיט השיקי שנמצא כאן כדי להישאר והוא אינו נעלם מן העולם. צמיד טניס לאישה הוא מתנה טובה ונהדרת שכל אישה תשמח לקבל. והמתנה היוקרתית הזו היא עדות לאהבה גדולה שרק הולכת וצומחת, הולכת ומתפחת לאורך השנים. אבל צמיד הטניס הוא לא רק מתנה המיועדת לאוהבים. אפשר להעניק אותה בהזדמנויות רבות כל כך וליהנות מחיוכים על הפנים. אז אם אתם מעוניינים במתנה שעושה את כל ההבדל, צמיד טניס הוא בהחלט התשובה.

כך למשל, צמיד הטניס מתאים גם בתוך מתנה לבת מצווה. כן, כן כשהילדה הופכת לנערה כדאי להפתיע אותה במתנה יוקרתית ולהעניק לה אחר כבוד את הצמיד המושלם. התכשיט היוקרתי ילמד את החוגגת הקטנה לשמור על התכשיטים היוקרתיים שהיא מקבלת, והיא תוכל לענוד אותו לאירועים הבאים כמו מסיבות בת מצווה של חברותיה.

אישה יקרה כמו אם וסבתא ישמחו לקבל צמיד טניס לכבוד יום המשפחה, יום הולדת או כל יום מיוחד אחר שאתם תחליטו שהוא חשוב במיוחד כדי להעניק את המתנה המופלאה הזו. כי למעשה אין גיל לטניס, כל אישה תשמח לקבל את המתנה המושלמת ביותר בחייה.

עד כה דיברנו על הנשים, אבל בואו לא נשכח שיש גם צמיד טניס לגבר. זוהי מתנה מיוחדת ומקורית שאולי לא חושבים עליה בהתחלה, אבל כל גבר ישמח לקבל צמיד טניס יוקרתי ואיכותי, לענוד אותו ולהתגאות בו. כי בתוך תוכו, כל גבר דואג למראה החיצוני שלו, לא פחות מהאישה.

לפעמים מדובר במתנה משותפת לאירוע מיוחד. זה יכול להיות יום הולדת לאם יקרה שחוגגת מספר עגול כמו 50 או 60, חברה שחזרה מחו"ל ועושים לה מסיבת איחוד, יום הולדת לאדם קרוב מאוד שרוצים להפתיע במיוחד ומה לא. במקרה זה, מספר אנשים אוספים יחד כסף כדי לקנות מתנה מיוחדת כמו צמיד טניס לאישה. לאחר המתנה הזו, האישה תתרגש עד כדי כך שלא תוכל לדעת את נפשה מרוב שמחה.

כמובן, צמיד הטניס הוא מתנה יוקרתית שנועדה להביע רבות. זו יכולה להיות הערכה גדולה לאדם שעזר במיוחד, או אפילו בקשת סליחה. אין אדם שלא יסלח לאחר שהוא יקבל את התכשיט המופלא הזה.

לסיכום, לא משנה מי בר המזל או ברת המזל אשר מקבל או מקבלת את צמיד הטניס הנהדר, כי מדובר במתנה מופלאה ונהדרת שמשנה את החיים מהקצה אל הקצה. ברגע שיודעים שיש לנו תכשיט יקר מעין כמותו, אנו נדע לשמור עליו מכל משמר, לא רק למען עצמנו, אלא למען האנשים שהשקיעו כה רבות כדי לקנות עבורנו את הצמיד הזה.

לא רק צמיד טניס

צמיד טניס הוא מתנה נהדרת, אבל כדאי לחשוב גם על תכשיטים אחרים שישמשו לו חברה ויהפכו לסט של ממש. יש עגילים שמתאימים מאוד לצמיד טניס המשובץ באבני ספיר, או שרשרת מזהב לבן העשויה באותו עיצוב כמו צמיד הטניס. קיימות אין סוף אפשרויות שילוב עם עגילים, שרשראות, תליונים ועוד, ועל מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר כדאי להחליט מה אתם רוצים לקנות או להעניק. בסופו של דבר, צמיד אחד קטן ויוקרתי עושה את כל ההבדל, והוא פותח את הפתח לשאר התכשיטים שאפשר לשלב איתו. לפיכך, ישנן נשים שאף קונות תכשיטים נוספים כדי להתאים אותם לצמיד הטניס הקטן, הנוח, המועצב והיוקרתי.

איך שומרים על צמיד היהלום?

קיבלת צמיד יהלום ליום ההולדת וההתרגשות גדולה? כעת, מוטלת עלייך האחריות לשמור על צמיד היהלום מכל משמר. מכיוון שמדובר בתכשיט יהלום, ישנם כמה דברים חשובים ומשמעותיים שכדאי להביא בחשבון. העניין הוא שצמיד היהלום הנמצא על היד באופן תמידי, נוטה לצבור לכלוך ואבק. כן, גם אם מדובר בצמיד יהלומים חזק ויוקרתי, זה לא אומר שאין לו את הגבולות שלו. מסיבה זו, כדאי לנקות את צמיד היהלום מדי פעם בפעם כדי לשמור על הברק שלו. החלק הטוב הוא שאין צורך בחומרים ותמיסות על מנת לבצע את הניקוי של היהלום. ניתן לנקות את היהלום בעזרת חומרים שיש בכל בית כמו מברשת שיניים וחומרי ניקוי פשוטים להסרת הלכלוך מהאבזם. אם בכל זאת רוצים להגדיל לעשות, ניתן לפנות לחנות ולבקש ניקוי מקצועי. מעבר לכך, כדאי לתת את הדעת לכמה דברים שיעזרו לשמור על צמיד היהלומים הקטן. ראשית, מומלץ להסיר אותו לפני ביצוע עבודות מלכלכות כמו אפייה או בישול, על מנת שלא ייכנס לכלוך בין היהלומים הקטנים של הצמיד. שנית, מומלץ להסיר את היהלום גם בעת ביצוע פעולות ניקוי כמו שטיפת כלים, ניקוי באמצעות אקונומיקה או שטיפת רצפות, על מנת להגן על הצמיד. הפעולות הקטנות האלה ישמרו על הצמיד לטווח ארוך. 

השאר תגובה