media.news.imagealternatetextformat

כל המידע המקיף על טבעות אירוסין - טבעת אירוסין שאלות ותשובות

Saturday, 09 October 2021

כיצד בוחרים טבעת אירוסין מתוך מבחר כה רב?

הכול תלוי בטעם האישי של בת הזוג, מי שמכיר היטב את בת זוגו, יכול לדעת למשל אם עדיף לרכוש טבעות אירוסין זהב לבן או אולי מזהב צהוב. מומלץ לקחת את החברה הטובה של בת הזוג, אחותה או אפילו אימה של בת הזוג.  אם אין באפשרותכם לצרף את החברה או מי ממשפחתה של בת הזוג, יש ללכת לפי חוש האופנה שלה. למשל אישה אשר ממעטת להתאפר, מתלבשת באופן קליל וספורטיבי, טבעת אירוסין בעיצוב עדין תתאים לטעמה האישי. אישה שהיא אופנתית ואוהבת לבוש יוקרתי ולפי צו האופנה בסגנון אלגנטי, יש לרכוש עבורה טבעת אירוסין בסגנון יוקרתי.

 

כמה עשויה לעלות טבעת אירוסין?

ישנם כמה פרמטרים אשר עשויים לסייע לכם באומדן ערכה של טבעת האירוסין. למשל סוג היהלום, גודלו, אם יש עוד אבנים יקרות שמעצבות את הטבעת, ניקיון היהלום ועוד. ככל שהטבעת תהיה מושקעת יותר בשיבוצים, זה יוסיף על מירה, משקלה של הטבעת ועוד. יש גם הבדל בין המחיר של טבעות אירוסין זהב צהוב לטבעת אירוסין העשויה פלטינה, היות ופלטינה ו זהב לבן המחיר של זהב זה, יקר יותר. למעשה אין תשובה חד משמעית, הכול תלוי בכמה פרמטרים שהזכרנו קודם לכן.  המחיר יכול להתחיל מכמה אלפי שקלים בודדים ולהגיע הרבה למעלה מכך.

 

ממה מושפעת עלות היהלום בטבעת אירוסין?

יהלומים מושפעים מהגודל והניקיון שלהם. המשקל של היהלום, הצבע שלו וסוג החיתוך משפיעים אף הם על מחירו של היהלום. יש לציין כי כמעט בכל יהלום ישנם פגמים קטנים ולכן, יהלום ללא פגמים הוא נדיר מאוד והמחיר שלו יכול להיות יקר בהתאם.יש לציין כי הבסיס למחיר יהלום הוא התעודה הגמולוגית שלו. למשל יעלום עם תעודה GIA שהיא תעודה מהמכון הגמולוגי האמריקאי שווה 100%.

 

איך אדע מה המידה הנכונה ברכישת טבעת אירוסין?

לרוב, טבעת אירוסין נענדת על הקמיצה, לכן מומלץ להצטייד עם טבעת של בת הזוג שהיא עונדת על הקמיצה, כך שבחנות, ניתן יהיה לתאים את הגודל המדויק של הטבעת. אפשר גם להגיע עם שרטוט של הטבעת של בת הזוג בחלקה הפנימי של הטבעת.חנויות תכשיטים מתאימות טבעות אירוסין לכל אישה uאם יש צורך בהגדלה או הקטנה, חנויות התכשיטים יעשו זאת ללא בעיה.

 

טבעות אירוסין רקנאטי תכשיטים - נשמח לעמוד לשירותכם בכל הקשור לטבעת אירוסין ותכשיטי נשים

השאר תגובה