media.news.imagealternatetextformat

דברים שחשוב לדעת על טבעות אירוסין

Saturday, 07 August 2021

טבעות אירוסין בעיצוב אישי מתחלקות לסוגים שונים, ולכן כדאי לדעת כמה דברים לפני שרוכשים את הטבעת. ככל שתדעו יותר על הטבעת שאתם עומדים לקנות, כן תגדילו את הסיכויים להפתיע את ארוסתכם כמו שצריך ולגרום לה לדמוע.

3 טיפים לרכישת טבעת אירוסין מנצחת 

קיימים סוגים שונים של טבעות אירוסין. ישנן טבעות בעלות עיצוב בינוני, אבל את אלה אינכם רוצים לבחור לבחירת לבכם, כי מגיע לה הטוב ביותר. טבעות אירוסין בעיצוב אישי, לעומת זאת, הן עניין אחר לגמרי. ברגע שאתם רוכשים טבעת בעיצוב מושקע, היא בטוח תגיד "כן". הסוד הוא לבחור את הטבעת הנכונה:

  • איזה סגנון היא אוהבת?

אתם מכירים כבר זמן רב, כך שאט אט למדת להכיר את הסגנון שהיא אוהבת יותר מכל. הבטעות מתחלקות לעיצובים שונים. ישנן טבעות קלאסיות שרואים הרבה בסרטים, טבעות בעיצוב מיוחד ובלתי שגרתי וכן טבעות בעלות עיצוב עדין. אם אינכם בטוחים, כדאי לשאול בעדינות קרובי משפחה וחברות מבלי להזכיר את הסיבה האמיתית.

  • זהב צהוב או לבן?

טבעות אירוסין בעיצוב אישי מתחלקות לא פעם לשני סוגים: אלה שעשויות מזהב צהוב ואלה מזהב לבן. לכל טבעת יש סגנון מיוחד משלה, ועל כן כדאי לשים לב למרבית התכשיטים שלה. האם הם עשויים מזהב לבן או צהוב? הזהב הלבן עדין יותר ומתאים לבעלות טעם מאופק אך יוקרתי. טבעות מזהב צהוב, לעומת זאת, מיועדות לנשים שאוהבות לבלוט בכל אשר יפנו. כמובן, כל סוג זהב והשילובים שלו. יהלומים בצבע לבן, למשל, מתאימים גם לזהב הצהוב וגם ללבן, ואילו אבני ספיר מתאימים יותר לזהב לבן.

  • דעו איך לשמור על הטבעת.

כדאי להתייעץ עם תכשיטנים כיצד לשמור על הטבעת על מנת שלא תיהרס. יש נשים שאוהבות לענוד את הטבעת כל הזמן, ואילו אחרות מעדיפות לשמור את הטבעות בתוך קופסת תכשיטים יפה. כך או כך, חשוב לבקש קופסה מיוחדת לטבעת כדי לאחסן אותה, ומומלץ גם לקנות חומר מיוחד לניקוי טבעת אירוסין מזהב.

קונים טבעת אירוסין במקום בטוח 

כאשר אתם קונים טבעת אירוסין לאהובה, אתם רוצים לדעת שאתם קונים לה את הטוב ביותר. לפיכך, חשוב לרכוש בחנות תכשיטים יוקרתית המתמחה בעיצוב תכשיטים. רקנאטי היא חברה אמינה, מקצועית ומוכרת בארץ ובעולם, והיא מתמחה בעיצוב תכשיטים איכותיים שאי אפשר לנתק מהם את העיניים. אז אם אתם קונים טבעת אירוסין דרך חברה שכזו, דעו כי ארוסתכם תעורר קנאה בכל מקום שבו תלך.

השאר תגובה